Առողջություն Լայֆ Միքս Օգտակար

Սրտաբանները պնդում եմ, որ մենք սխալ ժամանակ ենք խմում ջուր։ Ահա թե երբ է պետք դա անել

«Օգտագործեք ինչքան հնարավոր է շատ ջուր», – հրահրում են մեզ առողջ սննդակարգի վերաբերյալ գրեթե ամեն հոդվածում։ Բայց բժիշկները այլ կարծիք ունեն․ ջրի չափից ավելի օգտագործումը առաջացնում է լրացուցիչ լարվածություն երիկամների մեջ և ոչ մի օգուտ չի տալիս մեր մարմնին:

 

Ինչպե՞ս է պետք ջուր խմել

Յուրաքանչյուր մարդ յուրահատուկ է և նրանց օրգանիզմների ջրի պահանջները օրվա կտրվածքով տարբերվում են։ Անհրաժեշտ հեղուկի քանակությունը մեկ օրվա համար կարելի է հեշտությամբ հաշվարկել այս ընդհանուր բանաձևի շնորհիվ: Եթե դուք տառապում եք սրտի հիվանդությամբ, կամ ունեք երիկամների խնդիր, պետք է լրացուցիչ խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ։

Բայց կարևոր չէ այն հարցը, թե ինչքան օգտագործել հեղուկ, այլ երբ դա անել։ Բժիշկները խորհուրդ են տալիս հետևել մի քանի պարզ կանոնների:

 

1. Արթնանալուց անմիջապես հետո խմեք 1-2 բաժակ ջուր։ Գիշերը մեր մարմինը ջրազրկվում է, այնպես որ կա անհրաժեշտություն պահեստավորել հեղուկ։

2. Մինչեւ յուրաքանչյուր սննդի ընդունումը, ցանկալի է խմել 200 մլ ջուր: Սա կօգնի արագացնել նյութափոխանակությունը։

3. Փորձեք փոխհատուցել յուրաքանչյուր մի բաժակ թեյը կամ սուրճը մի բաժակ ջրով:

4. Արդյո՞ք պետք է խմել ջուր ուտելուց հետո։ Այս հարցում բժիշկները չեն գալիս համաձայնության։ Ոմանք կարծում են, որ դա վնասակար է, քանի որ ջուրը ջրիկացնում է ստամոքսի հյութը։ Մյուսները պնդում են, որ դա հակացուցված է միայն ստամոքսի ցածր թթվայնություն ունեցող մարդկանց համար։

5. Բարձր ինտենսիվությամբ ուժային վերապատրաստումների ժամանակ անհրաժեշտ է յուրաքանչյուր 20 րոպեն մեկ խմել 150 մլ ջուր (պլաստիկ բաժակի ծավալի չափ):

6. Գիշերը, ավելի լավ է սահմանափակել հեղուկի ընդունումը, հատկապես այն մարդկանց համար, ովքեր ունեն երիկամային հիվանդություն։

 

Կիսվեք Ձեր ընկերների հետ այս օգտակար տեղեկատվությամբ

Загрузка...



loading...